- A 20. konferencia ünnep. Miben más az idei konferencia, mint a korábbiak?
A konferencia témaválasztásában és előadásaiban más, új területeket, új eszközöket mutatnuk be. A korábban jól bevált plenáris ülések/szekciók felépítésen nem változtattunk.
- A két nap alatt kilenc szekcióban beszélhetik meg a szakemberek a trendeket, a tapasztalataikat és vethetnek fel új ötleteket, megoldásokat. Milyen szempontok szerint alakították ki a szekciókat?
Mindenképpen egyensúlyt kívántunk teremteni az új és a hagyományosabb témák között. Így "visszaköszönnek" korábban nagy sikerű témák, mint pl. a márkázás, vagy az online, de először szerepelnek zöld marketing kérdések, vagy éppen az építőipari marketing megoldások. A fő szempont az volt, hogy azokat a területeket mutassuk be, amelyek ma fontosak, és érdeklik a szakembereket.
- A konferencián sok előadó szerepel, az előadások anyagát a konferencia után elérhetővé teszik?
Az előadásokról felvétel készül, amely a későbbiekben - egy csökkentett díjért hozzáférhető lesz.
- A két plenáris ülés átfogóbb előadásokra ad lehetőséget. Milyen sikeres vállalkozások mutatják be sikereik marketing titkát?
A nyító plenáris ülés és az esti előadás inkább általános témákat feszeget, mint EU és energiapolitika, a kormányzat infokommunikációs tervei és stratégiája, valamint a marketing paradigmaváltása a XXI. században. A záró plenáris ülés viszont egy nagyon siekres hazai cég bemutatkozását teszi lehetővé, a Forest-papír Kft sikerével ismerkedhetnek emg a hallgatók.
- Milyen szempontok szerint választották a Ramada Hotel & Resort Lake Balaton**** Balatonalmádit a konferencia helyszínének?
Egy ilyen konferencia sok elvárást támaszt a helyszínnel szemben. Az Almádi Ramada Resort minden szempontból ideális a céljainknak, és a személyzet segítőkészsége is osztályon felüli. Már harmadszor válaszottuk ezt a helyszínt. Konkrétan: könnyen megközelíthető, sok a szabad parkoló, megfelelő számú, szeparálható előadóterem van, van kiállítási lehetőség, és nagy terem az esti programhoz.
- Mit vár a kongresszustól konferenciától?
Sok jót; jó előadásokat, jó hangulatot, jó hozzászólásokat, sok új és jó kapcsolatot és az MMSZ jó hírnevének erősődését.
A Magyar Marketing Szövetség konferenciájának honlapja: www.marketingkonferencia.hu |