- A honlap használatával hozzájárulsz a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához, vagy távozz! További információk: Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2019.08.24.
EladóCégek.hu:
Ipariingatlanok.hu:
Riportok
A Magyar Marketing Szövetség 20. konferenciájának tapasztalatai 2010.11.18.
Forrás: Ipari Hírügynökség, Riportok.hu
Bohnné Keleti Katalin Konferencia Igazgató válaszolt a jubileumi konferencia utáni kérdéseinkre.
-   A jól sikerült jubileumi 20. konferenciának mik a főbb eredményei?
 
    Szakmai eredménye, hogy sok új tapasztalatok szereztek a kollegák, vitatkoztak, egyeztettek szakmai kérdésekről. A másik eredménye, hogy új üzleti kapcsolatok születtek.

-   Milyen új eszközöket, területeket mutattak be a konferencián?

    Sok szó esett a digitális és online marketingről, de külön szekció foglalkozott a zöld marketing, a környezetvédelem és marketing kérdéseivel. A konferencia szakmai újdonsága volt, hogy egy új módszer, a "Live site" megoldás segítségével a előzetes regisztráció esetén élőben nézhető volt a rendezvény, ill. a résztvevők utólag is megtehetik ezt. Ezzel lehetővé vált, hogy azokat az előadásokat is meghallgathassák, amelyeken nem tudtak résztvenni.

-   A marketing szakma magyarországi meghatározó személyei közül sokan tartottak előadást a konferencián. Mennyi előadás hangzott el?

    Kb. 65 előadás.

-   Melyik témakörök voltak a legsikeresebbnek? Milyen marketing témakörökre volt a legnagyobb az érdeklődés?
 
    A márkaépítés, különösen a korábban Magyarországon már ismert márkák (Stühmer, Herz,stb.) felújítása, felélesztése, vagy újrapozzicionálsa.
És - természetesen - a online marketing.
Nagy sikert aratott Herczog Edit EU parlamenti képviselő energiahatékonyság témában tartott előadása is.

-   A szekciók már a szakmai megbeszéléseket is lehetővé tették. Milyen tanulságai voltak a szekcióüléseknek?
 
    A leginkább az, hogy kevés idejük és lehetőségük van a szakembereknek a tapasztalatok megosztásá89ra. Emellett fontos tanulság, hogy a marketing szinte naponta változik, így nagyon naprakésznek kell lennie annak a szakembernek, aki az optimumra törekszik.
 
-   Mennyire elégedett a 20. jubileumi konferencia lebonyolításával?
 
    Véleményünk - és a visszajelzések szerint - a konferencia helyszín, a szervezés, és szakmai tartalom igen magas színvonalú volt. Ahol elmaradást érzékeltünk, az a résztvevői létszám, amely lehetett volna magasabb is. A részvételi díj már negyedik éve nem emelkedett, de úgy látszik, ennek ellenére sok cég így a válság körülményei között nem engedhette meg magának a megjelenést.

-   Mikor és hol lesz a következő konferencia, illetve nagyobb rendezvényük?

     A következő rendezvény december 2-án lesz, ez ÉV honlapja verseny díjátadója. Ez a Marketing Szövetség másik nagy rendezvénye. Részletek: www.azevhonlapja.hu  oldalon

A Magyar Marketing Szövetség konferenciájának honlapja: www.marketingkonferencia.hu 
« vissza
További riportok
Riportok bővítése ITT MEGSZŰNT ! 2013.10.23.
Riportok: A Hörmann Hungária Kft. a minőségi ajtók, kapuk szakértője 2012.11.12.
Riportok: A Mercedes-Benz Hungária Kft. Magyarországon is a biztonságos közlekedésért 2012.06.05.
Riportok: A Magyar Pékszövetség a 2012-es FOODAPEST és UKBA kiállításon 2012.02.05.
Riportok: A Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi tervei 2012.02.02.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   

Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal | Hírek | Riportok | Rendezvények | Szolgáltatásaink | RSS |
TOP Aktuális | Eladó cégek | Linkek | PhotoReport.hu | PhotoReports.hu |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.