ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.18.
. .
:
Riportok
Riportok: A hírnév a Marketing Expón 2011.09.28.
Forrás: Ipariírügynökség, Riportok.hu
  www.reklamtolacimlapig.hu
  Fülöp Zoltán PR tanácsadó, publicista szakértő
  a hírnév fontosságáról beszélt.
Mi a speciális, kedvenc PR témaköröd?

    Publicitás elsősorban, emellett mostanában elkezdett érdekelni a közösségi médiának a stratégiai oldala. Az érdekel, mi az, ami a tömegeket mozgatja a közösségi médián, milyen elvek szerint alakulnak ki. Milyen elvek mentén alakulnak ki, százezres tömegek a közösségi médián, és engem az érdekel, hogy vajon lehet-e ezeket mesterségesen reprodukálni, és úgy tűnik, hogy igen. Ez egy nagyon érdekes, izgalmas téma, ami mostanában engem foglalkoztat.
 
A Marketint Expon a hírnév volt a címe a fő előadásodnak. Mennyire fontos a hírnév?

    Szerintem annál fontosabb nem sok dolog van, tehát hogyha valaki azt mondja, hogy figyelj, ott van a Coca Cola és a hírneve, a neve, mától az enyém, akkor azt hiszem, hogy mindenki örülne neki. Ahogy az előadáson is elmondtam, született egy kutatás 2008-ban, ami a magyar cégvezetőket kérdezte meg, hogy mit gondolnak, hogy a vállalat értékéből milyen arányt képvisel a hírnév, és azt mondták, hogy ez 50 százalék. Valójában én úgy gondolom, hogy némely esetben ez sokkal nagyobb. Mert hogyha, a Coca Colánál a címkét leveszed és átteszed a lét egy másik üvegbe, akkor már tized annyit ér. Tehát az értéke, én úgy gondolom a hírnévnek, ennél még sokkal nagyobb.

    A PR tevékenységeid közül melyikkel résszel foglalkozol legtöbbet? Tehát a hírnévvel, a közösségi médiával?

    Ezt nem lehet elválasztani egymástól, ugyanis minden egyes aktivitás, a hírnevet építi. Gyakorlatilag a PR munkának a célja, az, hogy jó hírnevet építsünk a partnernek és ezt megőrizzük, illetőleg a környezetének a támogatását megszerezzük. Ezt szolgálják a különböző eszközök, mint például a közösségi média, de sorolhatnánk emellett még a publicitást, a sajtó kapcsolatokat, a sajtóközleményeket, a krízis kommunikációt és még számos olyan eszközt, amihez kell. Ez mind, mind olyan eszköz, aminek egy célja van, a hírnév építése és ápolása.
 
A KKV-k szinte teljes szektorát, az összes iparágat átfogja a tevékenységed?

    Gyakorlatilag nem tudom, mert bár nagyon sokféle KKV-val dolgoztam már, de nagyon sok olyan iparág és terület van, amivel még nem. Dolgoztam már ugyan fogorvosnak, mindenféle tanácsadónak, fitnesz edzőtől kezdve végtelenül sok iparágban, de nagyon sok olyan van, akinek nem. Úgy gondolom, hogy alapvetően minden KKV-nak szüksége lenne egy bizonyos fajta PR szemlélet módra, mert azzal, még egy olyan kis manufakturális vállalkozás, mint egy virágkötészet, egy virágbolt, vagy egy kis pékség, egy kis kézműves műhely, nagyon sokat tud profitálni.

Hol lehet téged elérni, ha valaki tanácsot akar kérni, hogy a hírnevét segítsed fejleszteni?
 
    Van egy honlapom, ez a reklámtólacímlapig.hu és ezen az oldalon tud velem kapcsolatba lépni, tehát www.reklamtolacimlapig.hu.
« vissza
További riportok
Riportok bővítése ITT MEGSZŰNT ! 2013.10.23.
Riportok: A Hörmann Hungária Kft. a minőségi ajtók, kapuk szakértője 2012.11.12.
Riportok: A Mercedes-Benz Hungária Kft. Magyarországon is a biztonságos közlekedésért 2012.06.05.
Riportok: A Magyar Pékszövetség a 2012-es FOODAPEST és UKBA kiállításon 2012.02.05.
Riportok: A Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi tervei 2012.02.02.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.