ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.20.
. .
:
Riportok
Riportok: Maketing Expo 2011 2011.09.26.
Forrás: Ipariírügynökség, Riportok.hu
    KKV Marketing Expo
  Wolf Gábor, a rendezvényt szervező Marketing Commando
  alapító vezetője válaszolt kérdéseinkre
Mi az idei Marketing Expo mottója és fő iránya?

    Ennek mindig is az volt, a mottója, hogy egyet fizet, hármat kap.
Aki idejön, az kap egy konferenciát, színes és gyakorlatias előadásokkal. Kap kiállítókat, tehát olyan cégekkel ismerkedhet meg, akik segítenek a marketing kivitelezésében, és olyan kiállítók, akik értenek a kisvállalati marketinghez, tehát tudják, hogy egy kisvállalatnak az elvárásai a marketinggel kapcsolatban az, hogy ne kerüljön sokba, és hatásos legyen. Tehát ezek, hogy úgy mondjam, kemény munkával kinevelt kisvállalat barát kiállítók, és a harmadik pedig egy közösség. Itt azok a vállalkozók, akik felismerték a marketingben rejlő lehetőségeket, megoszthatják egymással a tapasztalataikat, partneri kapcsolathoz kereshetnek barátokat, hozzáértő embereket, meg egyáltalán egy olyan közösséget találnak, ahol megértik őket és megértik azokat a marketing stratégiákat, amiket mi tanítunk nekik.
 
A most bejelentett instant személyes márka milyen előnyökkel jár?

    Magyarországon ez egy kibontakozó stratégia, hogy cégvezetők személyes márkát építenek. Tulajdonképpen az előnye az, hogy gyorsabb egy személyes márkát felépíteni, mint egy cégest. A céges, az egy személytelen dolog, személyes márka az könnyebb. Tehát egy ember eljár előadást tartani, interjúkat ad a médiában, csinál magáról videót, blogol, ezzel el tudja kezdeni építeni a személyes márkáját. A baj az, hogy itthon ezt senki nem tanítja. Mindenki szeretne személyes márkát építeni, de nem tudják, hogyan. És akkor azt hiszik, hogy ez annyiból áll, hogy Facebookozok, azt hiszik, hogy annyiból áll, hogy kiposztolom naponta, hogy most épp hol vagyok, hogy mit eszem és milyen filmet látok, mi a kedvenc klipem, ennek semmi köze a személyes márkaépítéshez. És mi ebben azt tanítjuk, meg, hogy egyrészt nézve azokat, akik már sikeres személyi márkát felépítettek, hogy csinálták, és akiket, akik a mi segítségünkkel épültek fel, az ügyfélkörünkben nagyon sok ilyen van, most már, azok hogy csinálták, ezeket tanítjuk meg ügyfeleknek, adjuk oda, mint egy összeszerelési útmutatóként. Tehát könnyen követhető, könnyen megvalósítható útmutatóként.

A Marketing Expón nem reklámozott új cégetek mivel foglalkozik, és milyen tervei vannak?

    Ezt tényleg csak nagyon zárójelben mondom, mert ez egy kísérleti fázisban lévő cég, úgy hívják, hogy Marketing Systems, és mi ott láttunk egy piaci űrt, hogy Magyarországon sok reklámügynökség van, akihez oda lehet menni és stratégiával nem nagyon foglalkoznak, hanem azt mondják, hogy majd mi csinálunk nektek egy reklám kampányt, ennyi lesz, fognak médiát, csinálnak pár keret reklámot és azután vége a projektnek. A másik oldalon meg ott vannak a tanácsadók, akik elmondják az ügyfélnek, hogy mit csináljon, aztán utána visszavonulnak.
Egyre több ügyfél mondta azt, hogy figyelj, ne csak meg tanítsátok, hanem csináljátok meg. A  Marketing Systems ezt csinálja, hogy olyan marketing rendszereket épít, ami a cég növekedési stratégiájából indul ki és nem ilyen egyszerű kampányok, hanem csinálunk egy olyan rendszert, amivel vevőket szereznek, folyamatosan. Utána csinálunk egy olyan rendszert, amivel a megszerzett vevőket megtartják, újra és újra kommunikálnak, újra és újra ráveszik a vásárlásra. Aztán csinálunk egy olyan rendszert, amivel a meglevő vevőik új vevőket ajánlanak és ezeket a rendszereket építjük ki, amit utána egy cég magának tud üzemeltetni. A lényeg az, hogy ne ilyen ad hoc marketing eszközök épüljenek náluk, hanem olyanok, amik folyamatosan működnek, folyamatosan hozzák az újakat és folyamatosan hozzák vissza a régieket.

Mi a marketing jövőben iránya, a mostani piaci helyzet alapján mi várható?

    A legfontosabb talán az, hogy mivel ma még új a marketing, tehát annak ellenére, hogy sokan ismerik, még mindig friss, és nagyon pici, nagyon picivel jobb marketing is hozzásegít egy céget ahhoz, hogy óriási sikereket elér, mert a legtöbb iparágban nem létezik marketing, egy pár cég csinál marketing akciókat, de a többiek nem igazán és nem tudatosan. Tehát a legfontosabb trend az, hogy nem nehéz a konkurencia előtt járni egy-két lépéssel. De, ahogy ez, ugye a marketing egyre elterjedtebb lesz a piacon, úgy oda kell figyelni arra is, hogy ne csak előnyt szerezzünk, a konkurensekhez képest, de az előnyt meg is tartsuk, ezeket az előnyöket. Tehát foglalkozni kell marketinggel heti szinten legalább. Tehát mi is azt javasoljuk az ügyfeleknek, hogy hetente legalább egy kétórás, úgynevezett marketing meetinget tartsanak, ahol megnézik, hogy hol tart a konkurencia, hol tartunk mi, mit kell fejleszteni a marketing eszközeinken, esetleg újakat kell csinálnunk. Tehát sajnos ez nem olyan, hogy az ember egyszer összeszereli, és akkor működik, hanem ezzel foglalkozni kell, hogy a megtartott előnyünket még jobban növeljük, a konkurenciához képest.

A Marketing Expo honlapja: www.marketingexpo.hu

KKV MARKETING EXPO 2011
« vissza
További riportok
Riportok bővítése ITT MEGSZŰNT ! 2013.10.23.
Riportok: A Hörmann Hungária Kft. a minőségi ajtók, kapuk szakértője 2012.11.12.
Riportok: A Mercedes-Benz Hungária Kft. Magyarországon is a biztonságos közlekedésért 2012.06.05.
Riportok: A Magyar Pékszövetség a 2012-es FOODAPEST és UKBA kiállításon 2012.02.05.
Riportok: A Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi tervei 2012.02.02.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.