Az augusztus-szeptemberi számban Sandra Dahlberg svéd popsztár számol be a magyar fővárosban tett látogatásáról. A cikk címe sokat elárul a tartalomról: "In love with Budapest", azaz "Szerelemben Budapesttel". A szubjektív élménybeszámolóban a hangsúlyt a fővárosunk által nyújtott fiatalos, izgalmas élmények kapják, a trendi butikhoteltől a magyaros, korszerű és élményszerű gasztronómián át a magyar designer-ek divatbutikjaiig. Természetesen egy termálfürdő és a Vásárcsarnok, egy romkocsma, valamint régiségboltok és egy bolhapiac is belefértek a kétoldalas, tartalmas írásba.
A Norwegian fedélzeti magazinjában két hónap alatt 85 útvonalon 27 ország (ezen belül természetesen főleg Norvégia, Dánia és Svédország) 2,5-3 millió utasa olvashatja Sandra Dahlberg „vallomását” Budapestről.
A Norwegian és az MT Zrt. mellett harmadik együttműködő partner a www.glife.se online magazin volt, amely 18 oldalon, teljes terjedelemben publikálta Sandra Dahlberg naplóját: http://glife.se/content/6065. A népszerű médiumban már május végén megjelent a cikk, amelyet eddig mintegy félmillióan – főleg a 18-35 éves korosztályhoz tartozók – olvastak Svédországban.
A Norwegian légitársaság mára Észak-Európa második legnagyobb légitársaságává fejlődött. Júliusban 1,3 millió utast szállított, és ezzel megközelítette az SAS (2 millió), és jóval megelőzte a Finnair (663 ezer) forgalmát. A Magyar Turizmus Zrt. észak-európai külképviselete a légitársaság európai piacra lépése, 2003 óta folyamatosan együttműködik a Társasággal a piacépítésben. Többek között 2008 februárjában budapesti járattal, magyar rendezvénnyel avatták Moss/Rygge új, regionális repterét. Mára a norvég cég három skandináv fővárosból (Oslo, Koppenhága, Stockholm), heti 13 járatot közlekedtet fővárosunkba.
|