A sikeres sajtóút eredményeként az osztrák sajtóban egymás után jelennek meg a turistacsalogató cikkek. Az ausztriai senior korosztály körében rendkívül népszerű 55+ Magazin online kiadása (www.55plus-magazin.net) például számos, fényképekkel és úti filmekkel gazdagon illusztrált összeállításban ajánlja Közép-Dunántúl és a Balaton északi partjának felkeresését. A konkrét szálloda, étterem és túraútvonal ajánlóval fűszerezett cikkek már az ősz folyamán sok osztrák turistában ébreszthetnek vágyat, hogy felkeressék a „Királyi Régiót.” Az online magazin magyar turisztikai vonatkozású cikkeit több tízezer osztrák kereste fel, csak a kapcsolódó videókat 15.430-szor töltötték le az elmúlt évben. Az MT Zrt. osztrák piacért felelős képviseletének marketingterve a Közép-Dunántúl régiót olyan jelentős növekedési potenciállal rendelkező turisztikai régióként nevesíti, amely még kevésbé ismert az osztrák turisták számára. Az augusztusi tanulmányút célja az volt, hogy a Veszprémi Ünnepi Játékok (www.veszpremfest.hu) rendezvényeinek, valamint a város és a régió új turisztikai attrakcióinak meglátogatása alapján pozitív hangvételű cikkek szülessenek az osztrák sajtóban, amelyek a Közép-Dunántúlt pezsgő kulturális desztinációként mutatják be. Az akvirált médiumok célcsoport-szegmentáltan kerültek kiválasztásra, így az 55+ Magazin mellett a több mint félmillió olvasóval rendelkező Oberösterreichische Nachrichten, a burgenlandi Pannonische Rundschau, valamint az osztrák katolikusok legnépszerűbb lapjának, a Kirche In újságírói ismerkedtek Veszprém, Zirc, Herend és Sümeg, illetve Balatonfüred turisztikai attrakcióival. Az MT Zrt. ausztriai képviseletének tevekénységével és az osztrák turisztikai piaccal kapcsolatos naponta frissülő további hírek itt: www.ungarn-tourismus.at/sarok/index.php
|